Tuesday, June 22, 2010

bersedia u dibenci

weys,..
title ak begitu,..bersedia ye u dibenci.haha.
saje nak share pengalaman training aku.
and kate2 tu yang aku dapat each time ak g belajar kat dept orang.
jawatan ak memang ramai orang benci.kwank2.sebab,..

dept aku;
1)banyak cekadak u meet mgmt requirement.
2)banyak mintak changes pada bende yang dah sedia ada.
3)banyak doubt method orang lame.
4)banyak propose benda baru yang bukan semua orang boleh terima.

heh,..dapat la agak cket kan ak bahagian ape,..y paling leceh.itula dy..
but,..overall,..xdla heavy sgt keje,..if balik 2,3 jam lewat pun sebab projek or meeting,.
and that doesnt count as overtime dude.tu y x best uhh....hampeh j kan,..

tp inilah kehidupan,..and ak baru nak berjinak2,..kene banyak bersabar~
memang mustahil la leh apply semua yang aku belajar time belajar dulu,
jangan berani2 ko sebut segale macam programming u control proses,.
konpem dapat title bajet bagus free yo...

ok lah,..training pon lom totally over,..so not much can be shared today,
learning process can be kinda interesting if u can handle in +ve way no matter how hard is that,..
wink2~hehe..saje remind u all n dr sndrik~

and and and...to all father2 who read this,..even belated,..still,..wishing u..happy father's day..i love my dad,miss him soooo much,..my mom also.. may them rest in peace and roh mereka dicucuri rahmat olehNya,..
to abah angkatku di Serom jua...will visit u soon dad!!







daa~






7 comments:

Nurul Ayu said...

haha...sabar je la..

purple destiny said...

ayue>yo la dek non...sabar segale~=p

alchemy said...

benci la mcm ni~ hahaha

alchemy said...

hohoho

gadis_merahjambu said...

u better than me....=)
enjoy ur working life dear~

purple destiny said...

alchemy>ko nape benci tbe2 neh...entry ak berdose k?huhu
gadis_merahjambu>enjoy la shangat..hehe..tq...ala..ko join la aku kt cne..=p

Hasrol Nizam said...

owh. takut aku tgk cerita2 org bekerja ni..haih..